Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

 


 
   
 

PŘEDVÁNOČNÍ DORUČOVÁNÍ

V průběhu listopadu a prosince se

může expedice objednávek prodloužit.

Snažíme se však expedovat co nejdříve.

Děkujeme za  pochopení

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 385 Kč
skladem
naše cena 345 Kč
skladem
naše cena 189 Kč
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 59 Kč
skladem
naše cena 95 Kč
skladem
naše cena 38 Kč
skladem

DOPRAVA - ČESKÁ POŠTA

 
  • Pokud zvolíte dopravu Balík do ruky, balíček Vám bude dopraven službou Balík do ruky, která zajišťuje expresní dodání v pracovní dny do 24 hodin od okamžiku expedice z našeho centrálního skladu v Ostravě. Zároveň Vám bude odeslána sms s číslem balíku a email s odkazem na sledovací systém České pošty, jehož prostřednictvím můžete kontrolovat cestu zásilky na Vaši adresu. Vzhledem k vysoké spolehlivosti a rychlosti tento způsob dopravy doporučujeme.
  • Jak probíhá dodání Balíku do ruky? Doručovatel zásilku přiveze na dodací adresu v pracovní den,obvykle mezi 8. a 16. hodinou, kde Vám ji předá. Pokud Vás nezastihne, ponechá ve Vaší poštovní schránce výzvu k vyzvednutí balíčku na pobočce pošty. Na poště pak zásilka bude uložena po dobu 7 dnů, v případě nevyzvednutí se vrátí na náš sklad a objednávka bude automaticky stornována. Rádi bychom upozornili, že přesnou hodinu doručení nejsme schopni zajistit ani sdělit.
  • V případě, že Vás pošta při doručování nezastihne, máte možnost Vaší pobočku pošty telefonicky zažádat o opětovné doručení balíku na Vaši adresu. Tato služba je bezplatná.

 

  • Pokud zvolíte dopravu Balík na poštu, balíček Vám bude dopraven službou Balík na poštu, která zajišťuje expresní dodání v pracovní dny do 24 hodin od okamžiku expedice z našeho centrálního skladu v Ostravě. Zároveň Vám bude odeslána sms s číslem balíku a email s odkazem na sledovací systém České pošty, jehož prostřednictvím můžete kontrolovat cestu zásilky na Vaši poštu. Vzhledem k vysoké spolehlivosti a rychlosti tento způsob dopravy doporučujeme.
  • Jak probíhá dodání Balíku na poštu? Doručovatel zásilku přiveze na Vámi zvolenou poštu v pracovní den, obvykle mezi 8. a 16. hodinou, kde Vám bude uložena po dobu 7 dnů v případě nevyzvednutí se vrátí na náš sklad a objednávka bude automaticky stornována. Rádi bychom upozornili, že přesnou hodinu doručení nejsme schopni zajistit ani sdělit.

 

 

Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte. Kontaktujte nás na infolince +420 735 033 333, abychom se domluvili, jak dále postupovat.

Pokud Vám do tří pracovních dnů od obdržení sms a emailu o expedici nebude balíček doručen ani nedostanete výzvu k vyzvednutí, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na lince +420 735 033 333.