Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá 10:00-16:00)
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
15.05.2017

DOPRAVA - ČESKÁ POŠTA

 
  • Pokud zvolíte dopravu Balík do ruky, balíček Vám bude dopraven službou Balík do ruky, která zajišťuje expresní dodání v pracovní dny do 24 hodin od okamžiku expedice z našeho centrálního skladu v Ostravě. Zároveň Vám bude odeslána sms s číslem balíku a email s odkazem na sledovací systém České pošty, jehož prostřednictvím můžete kontrolovat cestu zásilky na Vaši adresu. Vzhledem k vysoké spolehlivosti a rychlosti tento způsob dopravy doporučujeme.
  • Jak probíhá dodání Balíku do ruky? Doručovatel zásilku přiveze na dodací adresu v pracovní den,obvykle mezi 8. a 16. hodinou, kde Vám ji předá. Pokud Vás nezastihne, ponechá ve Vaší poštovní schránce výzvu k vyzvednutí balíčku na pobočce pošty. Na poště pak zásilka bude uložena po dobu 7 dnů, v případě nevyzvednutí se vrátí na náš sklad a objednávka bude automaticky stornována. Rádi bychom upozornili, že přesnou hodinu doručení nejsme schopni zajistit ani sdělit.
  • V případě, že Vás pošta při doručování nezastihne, máte možnost Vaší pobočku pošty telefonicky zažádat o opětovné doručení balíku na Vaši adresu. Tato služba je bezplatná.

 

  • Pokud zvolíte dopravu Balík na poštu, balíček Vám bude dopraven službou Balík na poštu, která zajišťuje expresní dodání v pracovní dny do 24 hodin od okamžiku expedice z našeho centrálního skladu v Ostravě. Zároveň Vám bude odeslána sms s číslem balíku a email s odkazem na sledovací systém České pošty, jehož prostřednictvím můžete kontrolovat cestu zásilky na Vaši poštu. Vzhledem k vysoké spolehlivosti a rychlosti tento způsob dopravy doporučujeme.
  • Jak probíhá dodání Balíku na poštu? Doručovatel zásilku přiveze na Vámi zvolenou poštu v pracovní den, obvykle mezi 8. a 16. hodinou, kde Vám bude uložena po dobu 7 dnů v případě nevyzvednutí se vrátí na náš sklad a objednávka bude automaticky stornována. Rádi bychom upozornili, že přesnou hodinu doručení nejsme schopni zajistit ani sdělit.

 

 

Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte. Kontaktujte nás na infolince +420 735 033 333, abychom se domluvili, jak dále postupovat.

Pokud Vám do tří pracovních dnů od obdržení sms a emailu o expedici nebude balíček doručen ani nedostanete výzvu k vyzvednutí, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na lince +420 735 033 333.

 
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.