Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá 10:00-16:00)
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Reklamace a vrácení
Reklamační řád

Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží.

POŠKOŽENÉ ZBOŽÍ PŘEPRAVCEM
Zásilku si při přebírání od přepravce pečlivě zkontrolujte. Pokud zásilka jeví známky poškození, nepřebírejte ji. V případě, že byl obal neporušený a zboží bylo poškozeno, dejte nám o této skutečnosti co nejdříve vědět na e-mail info@risesnu.cz.
 
BYLA VÁM ZASLÁNA NEKOMPLETNÍ OBJEDNÁVKA NEBO JINÉ ZBOŽÍ?
V případě, že vám byla byla doručena nekompletní objednávka nebo jiné zboží, kontaktujte nás na e-mail info@risesnu.cz nebo zavolejte na naši zákaznickou linku 732 360 821. Situaci s vámi vyřešíme.
 
VYŘÍZENÍ REKLAMACE
Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě, která běží od data doručení zásilky. V případě, že požadujete výměnu, nové zboží Vám bude zasláno na naše náklady. V případě vrácení pěnez bude částka zaslána na Váš bankovní účet.
 
FORMULÁŘE PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ
 
REKLAMACE - stáhněte si tento formulář
ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY - stáhněte si tento formulář 
 

ADRESA PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Daniel Plecháč (e-shop)
Víta Nejedlého 1161/1b
500 03 Hradec Králové

tel.: 732 360 821

 

 
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.