- Úvod
- Reklamace a vrácení
Reklamační řád
Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží.
POŠKOŽENÉ ZBOŽÍ PŘEPRAVCEM
Zásilku si při přebírání od přepravce pečlivě zkontrolujte. Pokud zásilka jeví známky poškození, nepřebírejte ji. V případě, že byl obal neporušený a zboží bylo poškozeno, dejte nám o této skutečnosti co nejdříve vědět na e-mail info@risesnu.cz.
BYLA VÁM ZASLÁNA NEKOMPLETNÍ OBJEDNÁVKA NEBO JINÉ ZBOŽÍ?
V případě, že vám byla byla doručena nekompletní objednávka nebo jiné zboží, kontaktujte nás na e-mail info@risesnu.cz nebo zavolejte na naši zákaznickou linku 732 360 821. Situaci s vámi vyřešíme.
VYŘÍZENÍ REKLAMACE
Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě, která běží od data doručení zásilky. V případě, že požadujete výměnu, nové zboží Vám bude zasláno na naše náklady. V případě vrácení pěnez bude částka zaslána na Váš bankovní účet.
FORMULÁŘE PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ REKLAMACE - stáhněte si tento formulář ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY - stáhněte si tento formulář ADRESA PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ Daniel Plecháč (e-shop) tel.: 732 360 821 |